Totalt antall sidevisninger

fredag 14. desember 2012

konfekt

Kjempegod, sunn og god lavkarbokonfekt.


Oppskriften:
100 g mørk sjokolade (jeg brukte premium 85%)
2 ss cocosa uten smak

Smelt sammen på lav varme.

Så er det bare å tilsette dine favoritter, eller bare ha den ren i former.
Jeg har mange ulike varianter og alle er det havsalt i. ca 1/2 ts tilsettes i sjokoladeblandingen
så hadde jeg ulike nøtter og tørket frukt/bær i noen
1. hakket cashewnøtter uten salt, gjerne rå
2. hakket cashewnøtter uten salt og tørket blåbær
3. hakket mandler og rosiner
4. hakket mandler
5. hakket cashewnøtter uten salt og tranebær
6. hvit sjokolade (gjerne uten sukker), hele cashewnøtter og tilslutt et lag mørk sjokolade

Så laget jeg lavkarbo marsipan som jeg trillet til kuler og dyppet i sjokoladeblandingen og pyntet med walnøtter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar